h1

繼dear john後,2010爛片王 remember me 驚動了愛情

五月 28, 2010

*大量劇透*

話說我完全唔想睇…

我只係陪友人睇的…

本來都係以爛片心態expect…

點知套戲係離題lor

dear john叫分手的情書都叫arm啦

只係個ending爛到喊je

但係remember me……….愛情!

咁我應該係expect愛情

點知套戲愛情只係可能得四分一…

仲要再其中2分1係sex scene lor

其餘o個d一係講佢呀爸(pierce brosnan),一係講佢個妹

咁都算,我都可能會比pass佢

但係個ending, sorry我完全接受唔到lor

911?!

word trade centre?

乜料呀DIU你!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

仲要robert pattinson係executive producer

佢已經幫自己加左好多多餘的煲煙scene= =

仲要ending 無離頭地整死自己!

食屎的,我去樓下睇波斯王子可能仲開心d

算啦,都係陪P友人睇je sosad

4.5/10

