h1

兩雄相遇::樂富uny惡鬥megabox吉之島(上)

六月 5, 2010


UNY篇

話說uny 在太古城死守20年之後,終於搞店左jusco九龍根據地樂富

19年,領匯dont care!!

同埋uny將一期一半商鋪食晒

同二期的吉之島完全冇關係lor

入到uny,第一下就覺得有日本百貨公司的感覺

通道極闊,在香港寸金尺土的地方很難有這個感覺

文具部! wow 同太古城一樣,連定價都係lor

齊就齊全,又多日本貨,但係貴到咁,人地去文具鋪買cheap野用唔好…

campus日本版可以貴到7x,8x, notebook不用這樣貴吧

(moleskine除外,這裡不是city super)

最頂隱係casio fx50fh $256 8折限賣30部-.-

我去觀塘買149,你唔好去搶

電器部冇乜特別啦,

supermarket前面有nuobo (即係pokka cafe)同panash

panash d包真係好好食,牛角包勁抵,9蚊6個

下次去食下

supermarket係另一正的地方, 他完全有太古城8成

可惜我見唔到我喜愛的雞蛋布甸,個面會有燒過的效果的! 在太古城見過很想買來吃

*我懷疑apita同yamazaki係有關係的,麵包全部都平0.5

入到入面,一堆師奶買春雞=o=

最吸引我當然係壽司部

本來58.5 8件,至少兩件帶子,冇魷魚已經好吸引

樂富店做promo有8折!嘩抵到,仲要uny d壽司有時仲靚過中島水產

不過是日打算食food court…

其實我真係覺得間日本野ok好食

mini條友太掩尖了

$33 仲抵過一田food court,好食好多

3/f 有興趣只是男裝,這是有surprise到我的

空間感比太古城好太多了,而且價錢和款式也不錯

就是近來買東西太多了,要節制一下

uny雖然話有照顧樂富居民,我有眼見,有d野真係堅平@supermarket

不過, 開幕過後uny會否無以為繼,就放長雙眼看…

超市mark太貴實死…

吉之島被迫遷往megabox,交通不便會否成為致命傷? 下回分解…

