h1

2010哈囉喂!

十月 12, 2010

 **注意:本文或會爆雷,不想失去樂趣的話,本人只推薦十年館和彭氏兄弟,冇快証排喪屍請帶定大富翁去玩,同埋唔好好似我咁,以為可以好似L4D咁HIGH lol

今年第三年去哈囉喂了

老實說,有點雨粉的天氣我是很討厭,MOOD已掉了一半

今年的哈囉喂講真,是有點悶

鬼屋同街鬼有番炒,好多新鬼屋真係差左

不過高興的是,今年同番肯影相的FD去

影鬼其實是更HIGH喇

因為佢地真係超GAG

今年反而唔係好驚,但係成日比鬼寸HAHA

感覺幾開心

逐間鬼屋講下啦

我去左5間鬼屋,由正門出發,5點半玩到10點9

低地1. 十年回魂館

地點:纜車站側,前超動感影院

評分:9/10

鬼屋面積:大

這間是全晚最推薦的鬼屋,一來排隊唔會太耐,出面排完,入面都OK快,仲有D鬼嚇下你唔會太悶

雖然係番炒,但係花臣甚多,也不會個個場景很相似的

而且有D舊鬼屋其實真係堅驚,玩過都有D回憶

同埋LI間鬼屋最正係最尾o個下,次次都比佢FAKE

這個比上年定前年那個通靈實驗室好玩多了

低地2:跳舞城

地點:纜車站另一面,玩完十年館實見到

評分:(8+4/2)=6/10

鬼屋面積:中

跳舞城今年唔算排得耐,都係15分鐘到,但排隊冇乜街鬼就有D悶

未入去已經有聽聞會分男女行,因為今次本人係同兩位GO友人去,初初都有少許淆底

鬼屋頭半都OK,都係普通DISCO場景嚇下你

去到最後最緊張的分男女行

男o個邊無人敢行,停曬,我就係咁摸住牆行

淨係FEEL到噴水就完左FUCK!!!!!

女仔仲衰,一個FD夜瞎,對佢來說冇分別

另一個拿手機出來照明@@

結果又係咩嚇人野都冇

咁有乜用,靠黑嚇人?!

所以最尾LI段我扣左唔少分數

低地3:一人火葬

地點:海洋列車站側

*排隊黑點

年年排li間都冇好野,因為佢成日扮到唔係好多人排

但係間鬼屋後面係有個打蛇餅區!!!

同埋聽講間鬼屋係訓落棺材度玩其他就冇特別,所以就冇排了

高地1.打喪屍

地點:海洋列車高地站地下

*排隊黑點

評分:2/10

鬼屋面積:中

 

勁燥底!!!排左我90分鐘的鬼屋,一D都唔好玩!!

話說這間鬼屋其實面積是OK大

但係今年變左打喪屍

要用道具玩的鬼屋就一定唔夠道具!!

仲要個STAFF係勁放至尊飛入去,

放50個至尊先有10個普通,仲要普通飛條隊係長三倍

支鎗又係要鬧,雖然禁晒3粒制先射到係會準確D

但係支鎗同D鏢靶CONTACT完全唔掂!!

迪士尼支鎗對中目標真係會中!但係OP支鎗唔係成日都得

同埋正如友人話齋,咁鬼多人,好心有人射中左D鏢靶,

就唔好熄燈,熄2秒燈搞到後面又射唔到,好無癮

差差差差差差差差差差!!!!!

山上2:粵劇

7/10

鬼屋面積:細

間屋是在中華鱘館隔離,又竟然有人十點鐘去睇中華鱘@@

間鬼屋應該係日本花園改建的,一時室內一時室外

有個位幾深刻係有個假平台,識郁的

不過我前面個人震左-.-

冇驚到其他冇咩好特別,同埋因為場地OK細

冇咩人排隊先去玩啦

山上3 巫術高校

海洋冰室2/F/衝天搖擺船隔離

排隊黑點

太多人排了!又係排到過山車o個邊,

玩十次海盜船都可能排唔到,放棄

大樹灣1:幽靈遊樂園

排隊黑點

 

永遠都要打4,5個蛇餅的地方,

加上在友人的ALBUM見到,係玩數小丑,勁無聊,放棄

大樹灣2: 彭氏兄弟鬼眼

其實這個幾正,個鬼屋比以前同一位置大左

好多類似電影場景幾迫真

有個電視播D畫面幾恐怖的

不過玩的時候已經十點半,勁想訓,勁快行完

所以。。。驚到唔想驚,懶左SOSAD

不過大樹灣廣場個表現幾HIGH

雖然同HALLOWEEN冇咩關係,唱SAMMI唔知信者得愛定咩

,同唱LADY GAGA,尖尖尖?!

仲要三條友話自己係福祿壽SOSAD

PS: 有兩個著旗袍的女仔勁似扮鬼,友人同佢影相,

我聽到佢話影埋LI張啦,

以為佢地收工,

點知之後見到佢地同街鬼影相,

原來係客唔係鬼LOR SOSAD

P.S.1: 喪屍館有兩個勁好笑,話說佢地行過來,我就係佢面前射,跟住其中一個講"抽我水丫!"

之後射左我一下,我笑左

P.S.2: 兩位友人兩年前已經當鍊手臂入鬼屋是正常不過的事,今年本人再次不幸遭殃,兩位友人竟然話我隻手好肉左@@但係我冇肥度,肉從何來orz

