h1

兩性研究所4: “In a Relationship" 與 “It’s Complicated"

十二月 27, 2010

本人八卦已不是第一天的事,既然我係into everybody’s business

自然不少得拍拖的事了

轉STATUS我哩D八卦人當然無任歡迎

但係其實兩個人之間,幾時先應該公開

又或者,公開左會唔會弄巧反拙

 

我真心覺得,轉STATUS係應該在感情有一定的時間和基礎才轉的

轉得STATUS,就預左有人LIKE你,其他人會祝福你

但轉STATUS亦都會阻止晒一切狂風浪蝶lol

我唔係話鼓勵一腳踏兩船

只係轉STATUS所背負的壓力其實唔細,尤其係MUTUAL FD甚多的一對人

如果拍左1個月就散,無端端變番SINGLE真係唔知做咩

 

兩個人之間真係覺得性格不合,分得快係好事,無謂拖拖拉拉

但係周圍D FD就唔知你搞咩嘛

無端端勁多人話要慰問關心,其實自己更想靜靜地過番正常生活吧

 

仲有唔少人會轉STATUS做It’s Complicated

講真一段關係COMPLICATE緊,我覺得轉埋D咁嘅STATUS咪搞到仲複雜

轉左又唔會解決到問題,人地FB睇到,問你what’s up你又唔會講GA LA

 

倒不如找FD傾個電話,煲電話是很神奇的事情

很多事傾個電話就會想通了

 

所以話,轉STATUS前請三思!

又或者索性no longer listed as single啦!一了百了XDD

 

